روزنامه نگار
روزنامه نگار

روزنامه نگار

روزهای سخت

من و خانواده ام بنا به دلایلی در روزهای سختی به سر می بریم؛ خدایا خودت کمکمون کن.

توطئه و دیگر هیچ

شهردار سابق اصفهان (مرتضی سقاییان نژاد) در مراسم افتتاح فاز اول مترو اصفهان شرکت کرده بود و استاندار، شهردار فعلی، رییس شورای شهر و  وزیر کشور تعارفات زیادی با او داشتند که در عکس ها قابل مشاهده است. زمانی وزیر کشور، استاندار، رییس شورای شهر و حسن کامران (نماینده اصفهان) توطئه و شهردار زحمت کش این شهر را برکنار کردند و حالا دلخوش از این کار بی شرمانه...


پ.ن: آیا این تعارفات نشان شرمساری از کاری که با سقاییان نژاد کردند نیست؟!





من همینم که هستم

همینم که میبینی و چیزی برای پنهان کردن ندارم.



همین هستم همین خواهم شد از نو


                                                                          اگر بار دگر دنیا بیایم

من وزیر اقتصاد نیستم!

امروز علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان آمده بود  و در «شهرک صنعتی جی» برای افتتاح یک کارخانه چاپ و بسته بندی حضور پیدا کرد. جالب بود! وزیر فرهنگ بعد سخنرانی، بازدید و افتتاح کارخانه داشت می رفت که سوار ماشین بشه اما من توی اون شلوغی و همهمه محافظان، خبرنگاران و بادمجان دور قاب چینان رفتم نزدیکش، درب ماشینش رو محکم گرفتم و نذاشتم ببنده تا پاسخش رو بشنوم. ازش پرسیدم «شما قبلا گفته بودید توسعه فرهنگ نیازمند صنعت چاپ است؛ پس چرا پیگیر حذف مالیات این صنعت نیستید؟» در پاسخ گفت: «قبلا راجع به این موضوع حرف زدم؛ من وزیر اقتصاد نیستم»!


پ ن: آقای وزیر شما که قبلا حرف زدی، بهش عمل هم کردی عایا؟!

به کاری که کردم افتخار می کنم


تو خبرنگار نیستی «بازاریابی!»، پس قمپز در نکن و ادای خبرنگارهای با شرف رو در نیار اگر نشست خبری خسروی وفا ((رئیس دادگستری اصفهان)) هم مثل اغلب نشست های خبری شهرداری رپورتاژ بود و برات پورسانت داشت تا آخر شب هم منتظر آمدنش میموندی و این طور مثل بچه ها قهر نمیکردی. ضمناً یک خانم خبرنگارنما هم در نشست خبری شرکت کرد اما از کارش پشیمان شد و برای خبرنگارای دیگه مظلوم بازی درآورد. باید بگم که هی! دخترجون شهامت داشته باش. من به برگشتنم به اون نشست خبری افتخار می کنم تو هم باید همین کار رو می کردی. بز دلی کافیه. 

 ((از طرف مجتبی نیک اقبال)) برسد به دست خبرنگار نماهای اصفهانی!